Sunday, June 12, 2011

Berwajah Baru

       Hari nie aku rase nk buat templte baru..mmg best larr kan..akhirnye aku nerjaye nk buat sendiri nyer..org kate sendirian berhad lah konon..hahhahhaha...aku saje nk tukar angin lak kan..memandangkan aku cuti tuk beberape bln nie..aku ingt lah nk berkarya kan..asl idea lmbt sgt nk dtg nie hah..selalu kalo x tulis msti bnyk jer idea yg dtg kan..asl hah??lg pon aku x bnyk follwer lg lah..tnggu lah dulu kan..aku pon tgh nk mencari follower yg br kan..

       Kali nie aku nk mulakan karya aku myb next aku read novel yg aku beli hari tuh..x hbs2 lg aku nk bc nyer..jalan cerita nye mmg best lah..aku nie mmg jenis ske read novel yg bnyk konflik lah..tah knape lah..bg aku amat meneronok kan nye..aku ingt sblom aku nk tulis karya aku nie aku nk rangka ape2 yg patot lah kan..sbb aku rase tuh lbh sesuai..tuh mmg sudah jd kemestian bg diri aku nie..nk yg The Best lah kan..

      Okay nanti kan karya aku nanti yer..aku akan start nye ble aku dtg idea yg bnyk ..bak kte pepatah nye mula dr bawah..kalo boleh aku nk sgt lah kan yg aku akan kejar cita2 aku yg sepatot nye lah yer..waiting my karya... WAIT !!!!!

No comments:

Post a Comment